Fakta...
Vaše nejčastější otázky a odpovědi na ně naleznete právě zde. Pokud jste svoji otázku nenašli, napište nám.
Obecné informace
Informace o
systému ZUmail
ZUmail je především důmyslný systém s danou strategií přidělování...
Dozvědět se víceInformace o systému ZUmail
ZUmail je především důmyslný systém s danou strategií přidělování reklamních e-mailů na každého uživatele. V databázi máme mnoho uživatelů. Ti jsou rozděleni na několik skupin dle výkonnosti, zájmů, historie a dalších faktů. Všechna fakta systém vyhodnotí dle samotné kampaně a požadavků klienta a následně mailing rozdělí. Při vývoji algoritmu spolupracujeme se studenty Matfyz.
Selský rozum zde
nefunguje :)
Říkáte si, že když máme v databázi přes milion uživatelů, musíme mít...
Dozvědět se víceSelský rozum zde nefunguje :)
Říkáte si, že když máme v databázi přes milion uživatelů, musíme mít automaticky k vyplacení miliardu korun? Rádi bychom, ale není to tak :) A proč? Ne všichni uživatelé čtou reklamu v čase kampaně, tedy nestihnou na reklamu kliknout. Dále zdaleka ne všichni využívají naplno Doporučenky, ne každý dodržuje naše Všeobecné podmínky a ne všichni trpělivě vyčkají do výplaty. Velmi důležitý fakt jsou samotné registrace uživatelů, které probíhají po celou dobu, nejsou tedy registrováni v jednu dobu. Vše dozoruje a rentabilitu hlídá systém, který připravujeme na certifikaci.
Posílá ZUmail SPAM?
V žádném případě!
Proč bychom to dělali? Jsme si velmi dobře vědomi důležitosti tohoto...
Dozvědět se vícePosílá ZUmail SPAM?
V žádném případě!
Proč bychom to dělali? Jsme si velmi dobře vědomi důležitosti tohoto tématu, které je citlivé jak u samotných uživatelů, partnerů a samozřejmě pro úřady, zejména ÚOOU. Garantujeme, že reklamu posíláme pouze na registrované uživatele, což jsme několikrát v šetření dokázali.
Bezpečnost dat a
ochrana údajů
Bezpečnost je pro nás na prvním místě. Nejen, že pro vás nechceme...
Dozvědět se víceBezpečnost dat a ochrana údajů
Bezpečnost je pro nás na prvním místě. Nejen, že po vás nechceme osobní údaje, ale hlavně neposkytujeme databáze dalším stranám, jak je dnes obecně velmi rozšířené. Naše podmínky jsou jasné a transparentní, doporučujeme přečíst při registraci. Databáze a celý systém je provozován u renomované hostingové společnosti, se zabezpečeným 256bit. šifrováním. Malware na serveru kontroluje WebGuard. Registrovat a příhlašovat se můžete bezpečne také přes MojeID.
Nejde jen
o mailing
Ano, posíláme reklamy e-mailem, ale jsou to reklamy od známých firem...
Dozvědět se víceNejde jen o mailing
Ano, posíláme reklamy e-mailem, ale jsou to reklamy od známých firem a značek. Pravidelně dostáváme kladné reakce od uživatelů, kteří již ZUmail berou jako leták se skvělou nabídkou, díky níž především šetří pěníze, nebo najdou skvělý dárek. Neposíláme žádné ptákoviny, ale skvělé nabídky.
Nenašli jste
potřebné informace?
Položte nám jakoukoliv otázku, zeptejte se na cokoliv.
Napsat zprávuDotazy uživatelů
Kdy obdržím peníze?
Aby systém mohl fungovat, každý uživatel má nastavenou částku pro první výběr 1 000 Kč (Level 1). Po dosažení částky jednoduše v systému kliknete na žádost o výplatu. Zde si zvolíte způsob zaslání, případně vyplníte číslo účtu, a je hotovo. Peníze odesíláme do 3 pracovních dnů, v drtivé většině případů do druhého dne.
Co znamená příznak EXPIROVÁNO?
Tato kampaň již není platná. Každá kampaň má určitou dobu platnosti, kterou určuje zadavatel reklamy, nebo je standardně nastavena na 10 dní.
Jak mám použít pozvánky?
Máte dvě možnosti. První je po přihlášení kliknout na odkaz Pozvi kamaráda a do uvedeného políčka napsat jeho e-mail. Kamarádovi se odešle pozvánka, kterou když přijme, máte odměnu jistou. Druhá možnost je odesílání pozvánky pomocí osobní URL adresy. To můžete využít například na sociálních sítích apod.
Jak se dostanu na vyšší level?
Uživatel má možnost přestupu na vyšší level vždy po dosažení 1 000 Kč. Tedy pro dosažení Levelu 2 je nutné dosáhnout celkové odměny 1 000 Kč. Na Level 3 je nutná částka 2 000 Kč, na Level 4 částka 3 000 Kč apod. Každý level výše znamená vyšší odměny za čtení reklamy a pozvánky. Jakmile budete mít na účtu dostatečnou částku, volba postup na vyšší level se vám nabídne v záložce Vyúčtování ve vašem účtu.
U kampaně se mi nenačetla odměna.
Jsou dvě možnosti. V prvním případě již vypršela platnost kampaně. Ta se většinou pohybuje okolo jednoho týdne až do 14 dnů od posledního odeslaného ZUmailu. V druhém případě se odměna načetla, ale nebylo vidět informační okno po prokliku. To není chyba, ale požadavek klienta, aby se tato informace neobjevovala. Načtení prokliku si zkontrolujte na svém účtu a pokud nebude viditelný v historii, konktaktujte nás, prosím.
Obdržel jsem heslo, ale nejde se přihlásit.
Velmi často se stává, že zaměníte 0 za O, nebo zkopírujete i mezeru na řádku. Ubezpečujeme vás, že heslo funguje, jen je nutné ho pozorně opsat. Po přihlášení doporučujeme heslo změnit. V případě, že si heslo nepamatujete v sekci Přihlášení si můžete nechat zaslat nové.
Chci se rychle odhlásit ze systému.
To nás mrzí. Budeme rádi, pokud nám napíšete vaše důvody. Každý reklamní e-mail obsahuje v patičce přímý odkaz na odhlášení, nebo se přihlašte do vašeho účtu a v sekci Nastavení je možnost Smazat trvale účet. Pokud kliknete a potvrdíte, účet je smazán a na e-mail vám zašleme potvrzení tohoto kroku.
Jak funguje aktivita uživatele?
Každý uživatel je hodnocen dle aktivity od 1 do 5 hvězdiček. Do aktivity se počítá rychlost přečtení ZUmailu, využívání pozvánek, přihlašování do systému apod. Pokud klesnou hvězdičky pod 3, je možný nižší příjem ZUmailů. Uživatel, který se přihlásí jednou za čas a odklikne e-maily, není pro zadavatele reklamy vhodný.
Zruší odhlášení účet kompletně?
Ano, máte naše slovo. Kdokoli se odhlásí ze ZUmailu, nikdy již od nás nedostane žádnou reklamu. Data uchováváme pro potřeby ÚOOU další 3 měsíce, poté jsou data kompletně smazána.
Mohu si založit více uživatelů?
Ne, zdvojený uživatel není povolen a jedná se o hrubé porušení Všeobecných podmínek. Náš systém každý den kontroluje duplicitu a při odhalení budou zrušeny všechny účty bez náhrady.
Dotazy firem
Nakupují uživatelé, nebo jsou jen klikači?
Ano nakupují a potvrzují to i naši klienti. Samozřejmě vše je o nabídce, která musí být i dostatečně zpracována a komunikována, což ne každý klient dělá správně.
Za jak dlouho se reklama začne posílat?
Kampaně zadané do systému v pracovní době zpracujeme většinou do 1 hodiny od jejich zadání. Po následném schválení je kampaň připravena ke spuštění rozesílky.
Co za reklamy funguje nejvíce?
Cokoliv je výhodné! Naši uživatelé nakupují ve slevách, sjednávají výhodná pojištění, vybírají dovolené, berou si půjčky, ale i nakupují ojetá auta. Vše je opravdu o nabídce, rozhodně ale uživatelé "nezbaští velkou reklamštinu" :)
Máme k dispozici nějaké statistiky?
Samozřejmě máte. ZUmail nabízí velmi komfortní systém, do kterého má každý partner přístup. Zde kromě zadávání kampaně máte přehled o fakturaci a samotných kampaních, včetně výsledků. Doporučujeme také výsledek měřit na druhé straně, ideální je Google Analytics.
V jakém formátu máme reklamu zadat?
Ideální je hotové html v šířce do 650px. Pokud tuto možnost nemáte, v systému nám nahrajete libovolný jiný formát a my jej zpracujeme.
Dokážete připravit kampaň za nás?
Velmi rádi uplatníme zkušenosti na vaší kampani. Náš tým je připravený vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům klienta. Kampaň můžeme vymyslet, nakreslit, nakódovat a zrealizovat.
Reakce uživatelů
Jirka (21) Praha
Povolil bych sice víc pozvánek, ale je to good, i když jsem nevěřil. Máme s mladou výhru! Mejte se.
Štěpán (47) Luhačovice
Čekání se vyplatilo.
Na mail čekám každý ráno :)
Ján (34) Plzeň
Děkuji za soutěž i za výhru ;o) jsem nadšen že jsem se dostal do první dvacítky a mohl vyhrát penízky.
Zdeněk (29) Praha
Litránek v kapse, to jsem nečekal.
Díky a já jedu pozvánky :)
Miroslava (52) Semily
Penízky mi dorazily.
Děkuji vám.
Irča (44) Jihlava
Nečekala jsem že se to stane, ale dobrý :)
Chce to větší odměnu za klik.
Martin (43) Český Krumlov
Poprvé v životě jsem něco vyhrál! A to rovnou 5 000 Kč v soutěží s pozvánkama. Fandim vám.
Honza (33) Kadaň
Některý nabídky jsou fakt super.
Chce to víc mailů. Jinak dík.
Honza (41) Krumlov
Spíš jsem si říkal, že to nefunguje.
Překvapili jste mě.
Irena (18) Žatec
Sice jsem ještě nevydělala moc, ale líbí se mi, že chodí dobré nabídky hlavně slevový.
Jindra (46) Třešť
Potvrzujeme přijetí a děkujeme.
Pokračujeme dál.
Zajímá nás Váš názor
Vaše reakce